Regulamin

Regulamin Kwiaciarni internetowej 4kwiaty.pl, zwanej dalej Kwiaciarnią, prowadzonej przez mistrza florystyki Joannę Ocicką prowadzącą działalność gospodarczą pod nazwą firmy 4 kwiaty Joanna Ocicka, z siedzibą w Warszawie przy ul. Płockiej 14 m 45, o numerach NIP 5821265788 oraz REGON 141122797.

1. Warunki zamówienia i dostawy kwiatów.
1. 1. Zamówienia na dostawę bukietów i koszy z kwiatami przyjmowane są drogą elektroniczną oraz przez telefon. Zamówienia dekoracji ślubnych oraz na wykonanie innych aranżacji roślinnych można uzgadniać także osobiście, a na życzenie klienta spisywana jest umowa.
1. 2. Dostawa kwiatów jest realizowana na terenie miasta stołecznego Warszawy, Legionowa, Nieporętu i Marek w godzinach od 6.00 do 22.00. Dostawę do innych miejscowości Kwiaciarnia może zrealizować w wyjątkowych przypadkach, po wcześniejszym uzgodnieniu kosztów transportu i warunków dostawy.
1. 3. Zamówienia na sobotę i niedzielę przyjmowane są najpóźniej do godziny 20.00 w piątek.
1. 4. Zamówienia na dni świąteczne, przyjmowane są tylko po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym warunków dostawy, nie później niż na 48 godzin przed świętem.
1. 5. Bukiety i kosze kwiatów w dni robocze standardowo doręczane są w 24 godziny od potwierdzonego opłacenia zamówienia, szybsze dostarczenie kwiatów możliwe jest tylko po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym, w miarę możliwości logistycznych kwiaciarni. Przyjmujemy również zamówienia w terminach wcześniejszych jednak rezygnacja Klienta z zamówienia możliwa jest wtedy najpóźniej na 24 godziny przed dostawą.
1. 6. Kwiaty dostarczane są na podaną godzinę z możliwością półgodzinnego odstępu czasowego. Kwiaciarnia może dostarczyć przesyłkę dokładnie na podaną godzinę po indywidualnych ustaleniach z zamawiającym. W związku z ograniczonymi możliwościami logistycznymi Kwiaciarni ten punkt regulaminu nie obowiązuje w dniach: 8 marca, 14 lutego, 26 maja i 24 grudnia.
1. 7. Pozostałe dekoracje roślinne dostarczane są zgodnie z indywidualnymi ustaleniami z Klientem.
1. 8. Na życzenie Klienta, może zostać przesłane na adres e-mail, zdjęcie dostarczonej kompozycji.
1. 9. Kwiaciarnia nie ponosi odpowiedzialności za przesyłki kwiatowe, które zostały opóźnione lub niedostarczone z powodu podania błędnych danych przez nadawcę lub braku płatności za złożone zamówienie.
1.10. W przypadku nieobecności odbiorcy przesyłki pod podanym adresem, kwiaty mogą być pozostawione za pokwitowaniem w innym miejscu, np. u sąsiadów lub Ochrony, a w drzwiach adresata zostanie pozostawiona informacja gdzie kwiaty może odebrać. Jeżeli nadawca kwiatów pozostawił Kwiaciarni numer kontaktowy telefonu i będzie możliwość skontaktowania się z nim, to zostanie poinformowany telefonicznie o zaistniałej sytuacji. Jeżeli nie będzie możliwości pozostawienia kwiatów w bezpiecznym miejscu gwarantującym, że kwiaty zostaną odebrane przez adresata, zostanie pozostawiona informacja o próbie doręczenia kwiatów wraz z telefonicznym numerem kontaktowym Kwiaciarni. Jeżeli odbiorca nie zgłosi się po kwiaty w ciągu 24 godzin zamówienie zostanie uznane za zrealizowane.
1.11. W przypadku odmowy przyjęcia kwiatów przez adresata zamówienie będzie uznane za zrealizowane jednak nadawca, w ciągu 24 godzin może odebrać kwiaty osobiście.
2. Prezentowana oferta
2. 1. Kompozycje kwiatowe dostarczane przez Kwiaciarnię mogą się różnić poszczególnymi elementami od prezentowanych na zdjęciach zależnie od dostępności kwiatów i materiałów dekoracyjnych, ale ogólne wrażenie estetyczne pozostanie takie same.
2.2. Zamawiający może sam opisać wygląd kompozycji kwiatowej jaką chciałby zamówić, a Kwiaciarnia dołoży wszelkich starań aby taki bukiet wykonać.
3. Formy płatności
3. 1. Walutą zamówienia jest PLN i ewentualne zwroty są dokonywane w tej walucie.
3. 2. Klient ma do wyboru następujące rodzaje płatności:
a) przelew bankowy wykonany z mbanku (bankowość detaliczna BRE Banku S.A.)
b) przelew bankowy, z innego banku niż mbank (jeżeli płatność została dokonana później niż na dwa dni robocze przed dostawą wymagane jest przesłanie e-mailem na adres Kwiaciarni potwierdzenia wykonania przelewu)
c) płatność poprzez bezpieczny system płatności internetowych „przelewy24” ( Poprzez ten system można dokonać błyskawicznego przelewu z polskich banków. Opłacenie zamówienia przez system „przelewy24” nie wymaga przesyłania do Kwiaciarni potwierdzenia wykonania przelewu) Opłaty można dokonać przez zakładkę https://4kwiaty.pl/platnosci/
d) przekaz pocztowy
e) przekaz Pay Pal
g) karta kredytowa poprzez serwis Allegro (jeżeli kupujący ma jedynie możliwość płatności kartą kredytową to wystawiamy sprzedawaną kompozycję w serwisie aukcyjnym, a kupującemu przesyłamy konkretny link do zakupu).

3.3. Na stronie kwiaciarnia płatności można dokonać poprzez zakładkę https://4kwiaty.pl/platnosci/


4. Reklamacje
4. 1. Reklamacje można składać pisemnie na adres internetowy Kwiaciarni kontakt@4kwiaty.pl
4. 2. Reklamacje będą rozpatrywane w przeciągu 7 dni roboczych od daty ich przyjęcia.
4. 3. Właściwym do rozstrzygania wszelkich sporów mogących powstać a wyniku sprzedaży produktów i usług Kwiaciarni jest Sąd Rejonowy dla Warszawy Woli w Warszawie.
5.Prywatność klienta. RODO
5. 1. Kwiaciarnia internetowa 4kwiaty.pl nie udostępnia danych swoich klientów osobom trzecim.
5. 2. Wszystkie dane osobowe klientów wykorzystywane są tylko w procesie realizacji zlecenia, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych (Ustawa z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych Dz. U. Nr 133 poz. 833).
5. 3. Podanie danych osobowych przez klienta kwiaciarni jest dobrowolne lecz niezbędne do realizacji zamówienia.

 

6. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy kodeksu cywilnego.
7. Regulamin określa zasady zakupów w kwiaciarni internetowej 4kwiaty.pl Złożenie zamówienia oznacza akceptację wszystkich postanowień i informacji zawartych w regulaminie.

Prawdopodobnie chcesz wiedzieć kim jesteśmy. Jeżeli chcesz nas sprawdzić zapraszamy na Facebooka, na strony : 4kwiaty.pl warszawska kwiaciarnia internetowa oraz profil właścicielki firmy .

Przewiń do góry